Obchodní podmínky

 
 
 
Úvod > Obchodní podmínky
 

Obchodní podmínky

Prodávajícího: společnost Mikulášek B.V. sro, sídlo: Považská 11, 903 01 Senec, Obchodní rejstřík OS BA I., oddíl: Sro, vložka č.: 39081 / B, IČO: 35974681, DIČ: SK2022119440, provozovatel Hip Hop Obchodu na www.gangstagroup.cz , mail info@gangstagroup.com, tel. +421 910 426 552.

Provozovatel je plátcem DPH.

Obchodní podmínky jsou součástí uzavřené kupní smlouvy mezi prodávajícím na jedné straně a kupujícím na straně druhé. Všechny smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. V případě, že je smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami zákonem č. 12/2003. č. 40/1964 Z. z., občanský zákoník, zákonem č.j. 250/2007 Sb., o ochraně spotřebitele, 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího, zákonem č.j. 22/2004 Z. z., o elektronickém obchodu, zákonem č.j. 391/2015 Sb., zákon o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů všechny v platném znění. Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy smluvních stran pouze ustanoveními výslovně pro podnikatele určenými a v ostatním se řídí zákonem č.j. 513/1991 Sb. v platném znění.

 

Vymezení pojmů

 Spotřebitelská smlouva je každá smlouva bez ohledu na právní formu, kterou uzavírá dodavatel se spotřebitelem.

Prodávající (dodavatel) je osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy jedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti nebo povolání nebo osoba jednající jejím jménem nebo na její účet.

Kupující - spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.

 

Objednávka a uzavření kupní smlouvy - kupující si vybere produkt na základě aktuální nabídky uveřejněné na internetové stránce www.gangstagroup.cz, tento výběr potvrdí kliknutím na tlačítko "Do košíku". Po ukončení nakupování zobrazí zákazník obsah košíku kliknutím na „Nákupní košík“, zkontroluje jeho obsah a klikne na tlačítko „Dokončení nákupu“, kde vyplní informace potřebné k úspěšnému splnění objednávky (adresa, email, způsob platby apod.), což potvrdí odklikem na tlačítko "Objedávka s povinností platby".

Objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu www.gangstagroup.cz jsou závazné. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

Návrhem na uzavření smlouvy je umístění nabízeného zboží na internetové stránce www.gangstagroup.cz, smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím a přijetím objednávky prodávajícím. Toto přijetí prodávající neprodleně potvrdí na zadaný email kupujícího, na vznik kupní smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Takto uzavřenou smlouvu nelze jednostranně měnit (takto uzavřenou smlouvu lze měnit na základě dohody obou stran).

Informace o jednotlivých krocích vedoucích k uzavření smlouvy vyplývají z těchto obchodních podmínek a kupující má vždy možnost před samotným odesláním objednávky tuto zkontrolovat, popřípadě ji opravit.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího ani kupujícího, lze uzavřít smlouvu v jiném, pro obě strany srozumitelném, jazyce.

Ceny

Ceny jednotlivých produktů jsou uváděny včetně daně z přidané hodnoty (DPH) a všech ostatních daní. Spotřebitel má možnost seznámit se s lhůtou, po kterou je prodávající vázán svou nabídkou včetně ceny.

Všechny akční ceny platí do vyprodání zásob, pokud u konkrétního výrobku není uvedeno jinak.

Konečná cena je uváděna v objednávkovém formuláři těsně před odesláním objednávky, je uvedena včetně DPH, popřípadě všech ostatních daní a poplatků (balné, poštovné...), které musí spotřebitel pro získání zboží nebo služby zaplatit. Při zasílání na dobírku mohou vznikat kurzové rozdíly, kdy kupující zaplatí menší sumu, než byla na objednávce. 

 

Platební podmínky

Kupující si může zvolit způsob platby na úhradu kupní ceny:

* Dobírka - platba při prevzetí (k ceně zboží je připočítáný poplatek 28 Kč)

* Převodem na účet

* Paypal (zásilku je možné odeslat pouze na adresu registrovanou ve vašem Paypal účtu)

* Online platba kreditní kartou

* Hotovost při osobním odběru

 

Dodací podmínky

Zboží je doručováno prostřednictvím kurýrní společnosti GLS, Intime, PPL nebo Zásilkovna. Vzhledem k tomu, že dodací lhůta je u každého produktu odlišná, je vždy uvedena u každého produktu jednotlivě.

 

Zboží, které je skladem a je objednáno nejpozději do 10,30 v pracovní den, je expedováno nejpozději následující pracovní den a zpravidla doručeno od 24-48 hodin ode dne přijetí objednávky.
V případě způsobu platby převodem na účet je zboží expedováno nejpozději následující pracovní den po připsání částky na účet prodávajícího a zpravidla doručeno od 24-48 hodin od objednávky.


Pokud zboží není skladem, je označeno pojmem „Dodací lhůta 8 pracovních dní“. Jedná se o obvyklou dodací lhůtu. Prodávající se zavazuje zboží zákazníkovi vyexpedovat v co nejkratším čase. O odeslání objednávky ho informuje automatickým info emailem. 

Ceny za dodání jsou:

Kurýr GLS - 120 Kč

Kurýr PPL - 120 Kč

Výdejní místo Zásilkovna - 70 Kč

Osobní odběr - 0 Kč 

Prodávající si vyhrazuje změnit dopravce v objednávce bez přechozího upozornění kupujícího v případě neočekávaných okolností, např. technická porucha na autě kurýra, výpadek systému na tvorbu poštovních štítků apod. 

 

Převzetí zboží

Kupující spotřebitel neprodleně po převzetí vizuálně zkontroluje jakost a množství produktu a v případě nesrovnalostí kontaktuje obratem prodávajícího, nejpozději do 48 hodin od převzetí. Na pozdějí reklamace nebude brát ohled. V případě, že je zásilka viditelně poškozena již při přebírání od dopravce, doporučujeme kupujícímu, z důvodu efektivnější obrany jeho práv, zboží nepřevzít, sepsat s přepravcem protokol a o této skutečnosti informovat prodávajícího za účelem sjednání dalšího postupu.

Pokud kupující nepřevezme objednané zboží bez řádného odstoupení od smlouvy nebo bez toho, aby byla zásilka poškozena (doporučujeme zároveň sepsat protokol s přepravcem o poškození z důvodu efektivnější obrany práv spotřebitele), je povinen zaplatit prodávajícímu náklady vzniklé s vyřízením objednávky a jejím odesláním.

 

Záruka, záruční list

Záruční doba je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití (expirační doba), neskončí záruční doba před uplynutím této doby. Některé výrobky s ohledem na jejich vlastnosti a životnost se musí použít nejpozději do uplynutí doby expirace, která je vždy vyznačena na jejich obalu ve smyslu státních závazných norem a právního řádu ČR a SR.

Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Pokud to povaha věci umožňuje, postačí místo záručního listu vydat doklad o koupi. Prodávající vzhledem k povaze prodávaných věcí poskytuje namísto záručního listu fakturu.

Záruční list obsahuje označení prodávajícího (jméno a příjmení, obchodní jméno nebo název prodávajícího, jeho sídlo nebo místo podnikání, IČO), obsah záruky, její rozsah a podmínky, délku záruční doby a údaje potřebné k uplatnění záruky. Pokud záruční list neobsahuje všechny náležitosti, nezpůsobuje to neplatnost záruky.

Prohlášením v záručním listě vydaném kupujícímu nebo v reklamě může prodávající poskytnout záruku přesahující rozsah zákonné záruky, podmínky a rozsah této záruky určí prodávající v záručním listu.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení, mechanické poškození apod., a v případě, že k prodávané věci je přiložen návod k použití, montážní návod, technický list, resp. jiný návod či pokyny k použití, neodpovídá prodávající v rámci odpovědnosti za vady kupujícímu v případě, že bylo zboží použito v rozporu s pravidly a podmínkami pro použití uvedené v přiloženém dokumentu.

Záruka pro velkoobchodní odběratele a právnické osoby, které jednají v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, je 1 měsíc.

 

Reklamace a její uplatnění

Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
 
Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu výrobku nebo služby, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek.

Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby ukončení reklamačního řízení (předání opraveného výrobku, písemná výzva k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí) se do záruční doby nepočítá. V případě výměny věci za novou, začíná běžet nová záruční doba od jejího převzetí.

Při uplatnění reklamace spotřebitelem během prvních 12 měsíců od koupě, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě odborného posouzení; bez ohledu na výsledek odborného posouzení nelze od spotřebitele vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady související s odborným posouzením.
Prodávající je povinen poskytnout spotřebiteli kopii odborného posouzení odůvodňujícího zamítnutí reklamace nejpozději do 14 dnů ode dne vyřízení reklamace.

Při uplatnění reklamace spotřebitelem po 12 měsících od koupě, kdy ji prodávající zamítl, prodávající je povinen v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může spotřebitel zaslat výrobek k odbornému posouzení. Je-li výrobek zaslán na odborné posouzení určené osobě, náklady odborného posouzení, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud spotřebitel odborným posouzením prokáže odpovědnost prodávajícího za vadu, může reklamaci uplatnit znovu. Během provádění odborného posouzení záruční doba neběží. Prodávající je povinen spotřebiteli uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.

Prodávající je povinen potvrzení o uplatnění reklamace doručit spotřebiteli ihned, není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud spotřebitel má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.

Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.

Adresa pro uplatnění reklamace:
Gangstagroup
Mikulasek B.V. s.r.o.
Fučíkova 15A
903 01  SENEC
Slovensko
email info@gangstagroup.com

Nebo můžete využít přeplacený štítek Zásilkovny. Na pobočkách Zásilkovny nadiktujte naše ID číslo "94110335". Obsluha od Vás zásilku převezme a naše náklady přepraví k nám. 

Kupující do zásilky vloží vyplněný Reklamační formulář, který obdržel společně se zbožím nebo list, kde uvede popis reklamace a svoje údaje. K reklamaci je potřebné doložit doklad o koupi. 

Kupující má právo na úhradu nezbytných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady (po předložení dokladu, kde bude uvedeno předmětné číslo zásilky nebo adresa příjemce).

Zboží zaslané na dobírku prodávající nepřebírá. 

 

Odstoupení od kupní smlouvy

Spotřebitel je oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží nebo ode dne uzavření smlouvy o poskytnutí služby. Lhůta pro odstoupení je zachována, je-li projev vůle spotřebitele k odstoupení odeslán prodávajícímu nejpozději poslední den lhůty.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.

Odstoupením spotřebitele od smlouvy se smlouva od začátku ruší. Prodávající je povinen převzít zboží zpět nebo nepokračovat v poskytování služby, vrátit spotřebiteli nejpozději ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne odstoupení od smlouvy (ne však před tím, než je prodávajícímu doručeno zboží nebo jinak jeho zaslání spotřebitelem prokázáno) cenu zaplacenou za zboží nebo za službu nebo zálohu, kterou spotřebitel uhradil za zboží nebo za službu včetně nákladů, které spotřebitel vynaložil v souvislosti s objednáním zboží nebo služby (včetně poštovného, nákladů na dopravu, dodání apod., které kupující zaplatil pro doručení zboží k němu). Prodávající není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob doručení než nejlevnější způsob doručení nabízený prodávajícím. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel jen v tom případě, pokud výrobek plně odpovídal kvalitativním požadavkům a nebyl vadný. Projev vůle k odstoupení od smlouvy zašle (ne na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty) spotřebitel na korespondenční adresu prodávajícího a zároveň je spotřebitel povinen nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne odstoupení zaslat zboží zpět na adresu prodávajícího: 

Adresa pro odstoupení smlouvy - výměna zboží:

Gangstagroup
Mikulasek B.V. s.r.o.
Fučíkova 15A
903 01  SENEC
Slovensko
email info@gangstagroup.com

V rámci zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu (14 kalendářních dnů od převzetí zboží), je spotřebitel oprávněn vyzkoušet zboží v rámci zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží, v opačném případě je spotřebitel zodpovědný za snížení hodnoty zboží. Prodávající vrátí spotřebiteli již zaplacenou částku/cenu v zákonné 14 denní lhůtě stejným způsobem platby, kterým spotřebitel zaplatil pro získání zboží nebo služby, nebo jiným způsobem platby na základě dohody se spotřebitelem.

 Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od začátku ruší, vrátí nebo nahradí si smluvní strany všechna vzájemně přijatá plnění. Při vrácení zboží se sníženou hodnotou v důsledku zacházení s ním jiným způsobem, než jakého je potřebné ke zjištění jeho povahy, vlastností a funkčnosti, je prodávající oprávněn požadovat vůči spotřebiteli náhradu takto způsobené škody.

 

Alternativní řešení spotřebitelských sporů

Kupující má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva.

Pokud prodávající na jeho žádost odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má kupující právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu; možnost kupujícího obrátit se na soud tím není dotčena.

Návrh na zahájení alternativního řešení sporu lze podat nejpozději do jednoho roku, ve sporech, jejichž hodnota nepřesahuje 20,- Eur; pokud z pravidel subjektu alternativního řešení sporu nevyplývá něco jiného. Kupující se musí před podáním návrhu prokazatelně pokusit spor vyřešit komunikací s prodávajícím.

Alternativní řešení sporu je pro kupujícího zpravidla bezplatné. Je-li zpoplatněno, výše poplatku je stanovena subjektem alternativního řešení sporu a představuje max. 5,- Eur. Kupující se může obrátit s návrhem na zahájení alternativního řešení sporu na Slovenskou obchodní inspekci nebo jiný subjekt alternativního řešení sporu uvedený na webovém sídle MH SR https://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov.

Návrh lze podat v listinné podobě, elektronické podobě nebo ústně do protokolu. K podání návrhu může kupující využít formulář (http://www.soi.sk/files/documents/formular/navrh-na-zacatie-ars.pdf) nebo jej podat prostřednictvím Evropské platformy RSO (http://ec.europa. eu/consumers/odr/index_en.htm) podle čís. Čl. 1 a 2 nařízení Evropského parlamentu a Rady ( EU ) č . 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů online.

Další informace o podmínkách alternativního řešení sporů najde kupující v zákoně NR SR č.j. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů ao změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů (www.slov-lex.sk) a na webovém sídle subjektu alternativního řešení sporů.

Poskytnutím těchto informací si prodávající plní svoji informační povinnost vyplývající z § 3 odst. 1 písm. 1 písm. t) zákona NR SR č.j. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů.

 

Ochrana osobních údajů
 
Kupující je povinen uvádět osobní údaje shodující se se skutečností, úplné, pravdivé a přesné, přičemž v případě jakékoli změny osobních údajů takovou změnu sdělí (bezodkladně, je-li toto rozhodné pro splnění objednávky) emailem nebo písemně, nebo takovou změnu provede v rámci svého uživatelského účtu.
 
Informace o zákaznících jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 1/2003. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů, v platném znění. Kupující uzavřením smlouvy a současným aktivním potvrzením „Souhlasu se zpracováním osobních údajů“ před odesláním objednávky, souhlasí se zpracováním a shromažďováním osobních údajů v databázi provozovatele; tento souhlas platí až do doby vyjádření písemného nesouhlasu kupujícího s tímto zpracováním doručeného na adresu sídla prodávajícího nebo na email: eshop@babyceremony.sk. Osobní údaje kupujících provozovatel neprodává žádné další osobě, výjimku tvoří externí dopravci, kterým jsou osobní údaje předávány za účelem splnění objednávky, tedy doručení zboží kupujícímu.
 
Uzavřená smlouva není prodávajícím archivována a neni kupujícímu dostupná na požádání.

 

Orgán dozoru

Dozor nad dodržováním povinností prodávajícího vůči spotřebiteli je Slovenská obchodní inspekce, konkrétně pracoviště Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O.Box 5, 820 07 Bratislava, Odbor výkonu dozoru a Právní odbor, tel. . čj. 033/321 25 27

Odkaz pro podávání podnětů a stížností: http://www.soi.sk/sk/Podávanie-podnětů-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi


Závěrečná ustanovení

Tyto VOP i všechny jejich změny nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění na internetové stránce www.gangstagroup.cz

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny v těchto všeobecných obchodních podmínkách je splněna umístěním na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.

V případě, že je kupní smlouva uzavřena v písemné formě, jakákoli její změna musí mít písemnou formu.

V případě pochybností se smluvní strany dohodly, že za dobu používání se považuje doba od doručení zboží kupujícímu podle bodu 5.7. těchto všeobecných obchodních podmínek do dne doručení zboží prodávajícímu dle bodu 9.11. těchto všeobecných obchodních podmínek.

Smluvní strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude uskutečňována ve formě e-mailových zpráv.

Na vztahy neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami se vztahují příslušná ustanovení Občanského zákoníku, Zákona, zákona č.j. 22/2004 Sb. o elektronickém obchodu ao změně a doplnění zákona č.j. 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele ao změně některých zákonů ve znění zákona č. 1/2003 284/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů a Zákona o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji.

Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu uzavřením kupní smlouvy.

Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že si tyto všeobecné obchodní podmínky přečetl a v celém rozsahu s nimi souhlasí.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 5.4.2023

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze